 |
Online |
Имаме 65 гости и 0 регистрирани потребителя онлайн.
Ти си анонимен посетител. Можеш да се регистрираш безплатно щракайки тук
|
|
|
|
 Заглавие на новината: LG новиниСледващото ще се публикува в Новини под това Заглавие.
Software: LG отваря webOS и за други ТВ производители
LG Electronics (LG) отваря екосистемата на телевизионната си платформа webOS за други партньори на ТВ брандове, нарушавайки статуквото в индустрия, известна със собствени операционни системи на различни производители.
С този ход LG е на път да „прекрои” телевизионния бизнес както за доставчици на технологии, така и за съдържание, като същевременно увеличи присъствието и популярността си на световния пазар за забавления в дома.
|
Hardware: LG добавя иновации и размери в новата си гама телевизори
LG Electronics обяви новата си гама телевизори за 2021 г., включваща модели OLED, QNED Mini LED и NanoCell с размери на екрана от най-компактните 43 инча до новите за пазара 83 инча и впечатляващите 88 инча.
Новите LG OLED телевизори за 2021 г. (серии Z1, G1, C1, B1, A1) имат самоосветяващи се панели и изключително тънък дизайн. Всички модели от серията G1 се отличават с новата OLED evo технология – следващата стъпка в еволюцията на OLED телевизорите, която осигурява по-добра осветеност за по-висока яркост и кристални, реалистични изображения.
|
Hardware: Новите QNED телевизори на LG имат 30 000 LED светлини
Първите по рода си QNED Mini LED телевизори са огромен скок напред в качеството на LCD картината, заявиха от LG Electronics. Корейската компания показа новите модели по-рано този месец на виртуалното изложение CES 2021.
Благодарение на квантовите точки и NanoCell технологиите с Mini LED като източник на светлина, яркостта и контрастът са далеч по-добри от тези на конвенционалните LCD телевизори, подчертаха от LG. Компанията позиционира QNED Mini LED като най-доброто си предложение сред премиум гамата LCD телевизори за годината, която включва 10 нови 4K и 8K модела с размери на екрана до 86 инча.
|
GSM: LG може да продаде смартфон бизнеса си на виетнамски конгломерат
LG Electronics отново е в новинарските заглавия със съобщения, че компанията планира да излезе от бизнеса със смартфони. Най-новата версия включва виетнамски конгломерат, с който LG води преговори за закупуване на бизнес със смартфони от LG Electronics.
Според BusinessKorea виетнамската Vingroup Co е дала най-атрактивното предложение за закупуване на бизнеса със смартфони на LG. Компанията представлява 14% от пазарната капитализация на виетнамските компании, регистрирани на борсата. Тя има разнообразно портфолио от бизнеси с ръце в различни индустрии, включително хотели, недвижими имоти, дистрибуция, автомобили, смартфони и землище. Компанията вече произвежда смартфони за LG по договор и е трети водещи производител на смартфони във Виетнам зад Oppo и Samsung.
|
Cars: LG и Magna ще произвеждат електрически двигатели
LG Electronics и Magna International обявиха в края на миналата година съвместно предприятие за производство на електрически двигатели, инвертори и зарядни устройства, a за някои автомобилни производители – свързани системи за електронно задвижване в подкрепа на глобалната промяна към електрификация на превозните средства.
Новата компания, наречена към момента LG Magna e-Powertrain, съчетава опита на Magna в системите за електрически задвижвания и автомобилната промишленост с експертизата на LG в разработването на компоненти за електронни двигатели и инвертори. Съвместното предприятие ще позволи на двете компании да разширяват предлаганите от тях продукти за електрически задвижвания.
|
Hardware: Хладилник на LG се отваря с глас, дезинфектира
Нова линия хладилници LG InstaView Door-in-Door за 2021 година идват с интересно нововъведение – вратите им могат да се отворят с гласова команда, което би било от полза при някои сценарии на използване.
Така например, гласовото управление е удобно, ако ръцете ви са мръсни или заети с храна, която трябва да поставите в хладилника. Освен това иновацията на LG се вписва в тенденциите, възникнали по време на пандемията – в частност, да не докосваме нищо около нас.
|
Hardware: Автономен LG робот дезинфекцира с UV светлина
Ново попълнение в семейството роботи CLOi на LG ще помогне на хотели, училища, офиси, ресторанти и търговци да осигурят спокойствие сред посетителите си в условията на пандемия от коронавирус.
Устройството на LG съчетава компетенции в роботиката, изкуствения интелект и автономните превозни средства. Роботът ще използва ултравиолетова C (UV-C) светлина за дезинфекция на зони с голям поток от хора.
|
Hardware: Телевизор-ролка на LG излиза през октомври
На миналогодишния CES в Лас Вегас корейският производител LG показа уникален телевизор-ролка, наречен LG Signature OLED TV R. Сега, почти две години по-късно, моделът излиза на пазара.
Изящният навиващ се телевизор ще се продава от следващия месец, съобщи Business Korea. Очаква се LG да представи модела на събитие в средата на октомври, след което OLED TV R ще се появи на рафтовете в магазините.
|
Hardware: NanoCell телевизор на LG превръща дома в кино
LG представи наскоро новия NanoCell телевизор 49NANO863NA LG 4K. 49-инчовият му екран пресъздава изключително реалистични картини, благодарение на истинската 4К разделителна способност. Технологията е създадена от чисти цветове и отговаря на стойността на СМ по международния стандарт. Допълнена от функциите на NanoCell, тя предлага кристално ясно зрителско изживяване и пренася киното у дома.
Впечатляващото качество на картината на новия NanoCell телевизор е постигнато чрез чистите RGB цветове. Функцията на наночастиците е да пречистят цветовете, като филтрират матовите. Така чистотата на RGB цветовия спектър се увеличава и позволява точното им и реалистично възпроизвеждане.
|
Hardware: LG отчете добри резултати в лоши COVID-19 времена
Както при много други компании, финансовите резултати на LG Electronics за второто тримесечие на 2020 бяха силно повлияни от световната пандемия. Консолидираният приход от 12.83 трилиона корейски вона (10.51 милиарда щатски долара) е със 17.9% по-нисък за същия период през 2019. В същото време оперативната печалба от 495.4 милиарда корейски вона (405.65 милиона щатски долара) е с цели 24.1% по-ниска от рекордно високата печалба за второто тримесечие на 2019. Компанията все пак успя да адаптира веригата си за доставки и да устои на бурята, предизвикана от световната здравна и икономическа криза.
Подразделението LG Home Appliance & Air Solution докладва за приход от 5.16 трилиона корейска вона (4.22 милиарда щатски долара) през второто тримесечие на годината, което е с 15.5% по-ниско от същия период миналата година като резултат от по-ниското търсене по време на пандемията на глобално ниво. Оперативната печалба от 628 милиарда корейски вона (514.23 милиона щатски долара) е с 12.5% по-ниска от миналогодишната, въпреки че през 2019 маржът от 12.2% беше най-високият в историята на компанията за домакински уреди и климатични решения. Положителното в случая е, че продукти за по-здравословен начин на живот се търсят все повече и повече.
|
|